پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119095
اعلام حمايت اصحاب رسانه چهارمحال و بختياري از کودکان غزه/ همه پاي صندوق‌هاي کمک حاضر مي‎شويم
تاریخ انتشار : 1393/07/09 12:27:18
نمایش : 1963
اصحاب رسانه و مطبوعات چهارمحال و بختياري با اعلام حمايت خود از مردم غزه بر حضور خود پاي صندوق‌هاي کمک تاکيد کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيدعبدالله علوي، رئيس بسيج رسانه چهارمحال و بختياري در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبين‎نيوز اظهار کرد: مردم بي‌دفاع غزه با تمام توان خود در مقابل تهاجم گسترده استکبار جهاني ايستاده‌اند و نياز به کمک‌هاي مادي و معنوي ساير ملل مسلمان جهان دارند.

وي افزود: ما بايد از همه ظرفيت‌هاي موجود براي حمايت از مظلومان جهان استفاده کنيم و رسانه ابزار مناسبي براي تحقق اين امر است و با شکل‌گيري موج خبري مي‎توان بسياري از اهداف شوم اسرائيل را از خنثي کرد.

وي افزود: خوشبختانه افکار عمومي در سراسر جهان بيدار شده و دولت اسرائيل ديگر نمي‌تواند هم دست به جنايت بزند و همه مظلوم‌نمايي کند.

علوي تصريح کرد: دوره فريب مردم جهان به پايان رسيده و به همين دليل ما شاهد گسترش اعتراضات ضداسرائيلي در سراسر جهان هستيم و ملت ايران نيز که همواره در اين ميدان پيشگام و پيشتاز بوده بار ديگر حمايت خود را نسبت به مردم بي‎دفاع غزه به منصه ظهور مي‎گذارد.

رئيس بسيج رسانه چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه استان نيز همراه و همپاي ساير اقشار جامعه در مراکز نيکوکاري حمايت از مردم غزه حاضر مي‌شوند و نه تنها با کمک مالي بلکه با قلم و رسانه‌ها خود در راستاي حمايت از کودکان فلسطيني غزه همکاري مي‏‌کنند.

کاظم شاملو رئيس خبرگزاري ايرانا در چهارمحال و بختياري نيز در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبين‌نيوز با اعلام حمايت از کودکان غزه، اظهار کرد: در سال‌هاي اخير نگرش افکار عمومي جهان نسبت به جنايات اسرائيل و مظلوميت مردم غزه تغيير پيدا کرده و نمونه آن را در تظاهرات ضدصهيونيستي مردم کشورهاي اروپايي و آمريکايي شاهد بوديم.
وي افزود: امرروز مردم جهان تبليغات سوء رژيم صهيونيستي را نمي‎پذيرند و آن باور ندارند و هرچند غزه رسانه‌اي نداشت تا در برابر رسانه‌هاي اسرائيلي حقانيت خود را نشان دهد اما حمايت‌هاي ايران و موج خبري شکل گرفته در اين راستا توانست مظلوميت مردم و به ويژه کودکان اين منطقه را نشان دهد.

شاملو، روشنگري رسانه‌ها را عامل مهمي در ثمربخشي مقاومت دانست و گفت: رسانه‌هاي بي‎طرف جهان تلاش زيادي براي نشان دادن مظلوميت مردم غزه انجام دادند و همين عامل در پيروزي مقاومت در غزه نقش بسيار مهمي داشته است.

رئيس خبرگزاري ايرناي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه جامعه جهاني مثل گذشته تحت تاثير موج رسانه‌اي غرب و حاميان اسرائيل قرار ندارد، اظهار کرد: اين موفقيت بزرگي است که حاصل شده و تداوم اين روند در نشان دادن چهره خشن و نژادپرست اسرائيل در جهان مهم و تاثيرگذار است.

شاملو از آمادگي اصحاب رسانه و مطبوعات اين استان براي کمک به مردم غزه خبر داد و گفت: رسانه‌ها با اطلاع‌رساني و تبليغات مناسب مي‎توانند سهم به سزايي در حمايت از مردم غزه ايفا کنند.

وي افزود: ملت ايران به واسطه روحيات انسان‌دوستانه خود نه تنها همواره از هم‌کيشان خود حمايت کرده بلکه هرگاه شاهد روا شدن ظلم و ستمي به مردمي از هر کيش و آئين باشند احساس مسئوليت کرده و از آن‌ها حمايت ‎مي‎کنند.

شاملو با بيان اينکه اسلام دين رافت، رحمت، برادري و صلح است، گفت: مردم ما در اين مقطع زماني که کشورهاي غربي سعي دارند با علم کردن گروه‌هاي ترورستي از جمله داعش چهره اسلام را مخدوش کنند، با کمک‌هاي مالي و معنوي خود از مردم غزه چهره انسان‌دوستانه اسلام را به همه مردم جهان نشان دهند.

وي تصريح کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات استان نيز همانند ساير اقشار تمام تلاش خود را براي حمايت از مردم غزه به کار مي‎گيرند و بر تداوم اين تلاش‌ها تاکيد دارند.

حميرا رحيمي سرپرست روزنامه جوان در شهرکرد نيز در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبين‌نيوز با بيان اينکه آماده هرگونه کمک به مردم بي‎دفاع غزه هستم، گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌اي با ابزار رسانه مي‎توانند در راستاي روشنگري و تشويق مردم براي کمک به مردم غزه نقش مهمي ايفا کنند.

وي افزود: کمک به هم نوعان امري پسنديده و ارزشمند در دين اسلام است و براي ما ملت مسلمان ايران در هرکجاي جهان که مظلومي نياز به کمک و همدردي داشته باشد به ياري وي مي‎شتابيم.

رحيمي تصريح کرد: نهم مرماه که باعنوان روز همبستگي با کودکان غزه نامگذاري شده فرصت مناسبي است تا بار ديگر حس نوع‌دوستي خود را به نمايش بگذاريم و از اين طريق بتوانيم بخشي از رنج و ستمي که به اين مردم بي‎دفاع تحميل شده را جبران کنيم.

زهرا مرادي خبرنگار خبرگزاري فارس در شهرکرد نيز در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبين‌نيوز بر ضرورت حمايت خبرنگاران از مردم بي‎دفاع غزه تاکيد کرد و گفت: بي‌شک جناياتي که رژيم صهيونيستي در غزه مرتکب شد دل هر انساني را به درد آورده و مردم ايران نيز که همواره حس نوع‌دوستي خود ررا در هر مقطع و زماني نشان‎داده‎اند اين بار نيز به شايستگي از مردم بي‎دفاع و به ويژه کودکان غزه اعلام مي‎کنند.

وي افزود: خبرنگاران استان همواره در صحنه‌هاي مهم و حساس نقش خود را به خوبي ايفا کرده‎اند و در اين رابطه نيز با قلم و رسانه‌هاي خود تمام تلاش خود را راي اعلام حمايت از مردم غزه و همراهي و همدردي با آن‌ها به کار مي‎گيرند.

مرادي در پيامي به مردم غزه براي آن‌ها آرزو کرد تا هرچه زودتر از دست استکبارگران و رژيم غاصب راحت شوند و سرزمين‌هاي آن‌ها آزاد شود.

خبرنگار خبرگزاري فارس تصريح کرد: من خودم در پاي صندوق‌هاي جمع‎آوري کمک حضور پيدا مي‌کنم و علاوه‌بر آن مردم را براي حضور در اين مراکز تشويق کرده تا از اين طريق رسالت انساني خود را به جا آورم.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html